Ik vul de zoekvelden in, maar het systeem vindt mijn kind niet in Mijn Kind en Gezin

Vul de voornaam, naam en geboortedatum van je kind en de voornamen en geboortedatum van de moeder in. Opgelet! Heeft de moeder meerdere voornamen, vul dan alle voornamen in.

Controleer je ingevoerde gegevens of neem contact op. Waarschijnlijk is er iets fout gelopen bij de registratie van je kind in het elektronisch dossier van Kind en Gezin (Mirage) of is je kindje nog niet gekend bij ons. Door op contact te klikken, krijg je een ingevuld sjabloon. Dit sjabloon wordt doorgestuurd naar de Kind en Gezin-Lijn. Binnen de 2 werkdagen zullen zij contact opnemen. Zij vergelijken de gegevens in het sjabloon met de gegevens in Mirage en vinden zo vaak al de oorzaak van het probleem (typfout in de naam of geboortedatum, verwisselen van voornaam en familienaam, probleem met leestekens en spaties bij dubbele achternamen  ...). 

Opgelet voor iPhone en iOS gebruikers: Bevat de voornaam of de naam van je kindje een afkappingsteken (’), dan kan je zoekactie geen resultaat geven. Zet hiervoor de setting 'Smart Punctuation' uit, via Settings > General > Keyboards.