Ja. Je kan je aanvraag stopzetten door op het portaal Mijn Kind en Gezin te klikken op Aanvraag stopzetten bij Alle acties.
Neem contact op met team Zoë via mail of het nummer 02 533 13 41 als de knop grijs is en je er niet kan op klikken.
StatusVeelgestelde vragen en antwoorden over ondersteuningsnood.
Ja. Je kan je aanvraag stopzetten door op het portaal Mijn Kind en Gezin te klikken op Aanvraag stopzetten bij Alle acties.
Neem contact op met team Zoë via mail of het nummer 02 533 13 41 als de knop grijs is en je er niet kan op klikken.
StatusDe status van een aanvraag wordt automatisch op Dossier volledig gezet als Opgroeien het psychosociaal en het medisch inlichtingenformulier ontvangen en nagekeken heeft.
Dat beide formulieren ontvangen werden, betekent echter niet dat Opgroeien over alle nodige informatie beschikt. Er worden bijkomende documenten opgevraagd als:
Je kan terecht op het digitaal portaal Mijn Kind en Gezin voor een stand van zaken van je aanvraag.
Op je online aanvraag op Mijn Kind en Gezin kan je ook:
Meer informatie over de evaluatie ondersteuningsnood
Voor meer informatie over het resultaat van de evaluatie kan je terecht bij team Zoë:
Voor een stand van zaken van het dossier van je kind kan je de status raadplegen op het digitaal platform Mijn Kind en Gezin.
Contacteer team Zoë voor meer uitleg over de toegekende punten. Team Zoë bezorgt je dan de samenvatting van de evaluerend arts. Deze samenvatting toont de verdeling van de punten over de verschillende pijlers en verduidelijkt het puntenaantal per pijler en de periode. Heb je het gevoel dat de samenvatting niet strookt met de info die jij bezorgde? Laat ons dat weten. Mogelijke fouten kunnen rechtgezet worden.
Voor vragen over de beslissing van de uitbetaler Groeipakket (over het toegekende bedrag, de termijn of het recht op zorgtoeslag) neem je het best contact op met de uitbetaler.