-
Sinds april 2021 hebben alle nieuwe elektronische identiteitskaarten een beter beveiligde contactchip. Heb je problemen met inloggen op Mijn Opgroeien met een recente eID? Doe dan een update van je software op het toestel dat je hiervoor gebruikt. Meer info op de website van eID.
-
Als je je eigen e-mailadres gebruikte bij de registratie van een ouder voor het aanvragen van een attest inkomenstarief op Mijn Opgroeien, dan kan je je niet meer registreren met hetzelfde e-mailadres. Een e-mailadres is uniek gekoppeld aan één profiel.
Je kan dit op de volgende manieren oplossen:
- Log in met de digitale sleutel van de ouder. Wijzig je eigen e-mailadres dat nu gekoppeld is aan het profiel van de ouder naar het juiste e-mailadres van de ouder. Bekijk hiervoor het stappenplan om je e-mailadres te wijzigen.
- Of registreer je met je eigen digitale sleutel. Geef een eigen e-mailadres in dat anders is dan het e-mailadres dat je gebruikte voor het profiel van de ouder.
- Lukt het nog niet? Contacteer de Kind en Gezin-Lijn.
Mijn Kind en Gezin voor professionelen
Veelgestelde vragen en antwoorden over inkomenstarief voor professionelen zoals opvang organisators en werknemers.
Ga snel naar